4 dagar kvar..

Tills hon kommer hem våran Sandra !!
Jösses, kan inte fatta att hon varit borta i 4 veckor då?
Känns ganska overkligt.. Men snart så är hon hemma!
Hugo har tjatat om "Nanna" länge nu så hon har nog
att ta igen med lilleman när hon kommer ;)

Denna dagen känns som en sån dag man hellre hade hoppat över!
Om de hade funkat haha..
Började morgonen med att halka i hallen, på en strumpa !!
Slog i bakhuvudet och de small till i  ryggen så jag tappa andan..
Uha, obehagligt..
Men hade man kanske lagt Hugos tvätt i tvätt-korgen igår kväll så hade man
kanske sluppit den vurpan?!
Jaja, får skylla mig själv.. Haft lite svårt att inte skratta åt mig
själv när jag tänker på de haha.. KLANT !!

Iväg med lilleman till dagis till morgonen, hem och tvätta..
Så ser mina planer ut för morgondagen, YEAY..

NU : en varm dusch, soffan & älsklingen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback