Inskolning ..

2´a dagen är avklarad av Hugos inskolning på dagis och allt har gått skit bra, mammas lilla kille har blivit en stor pojke verkligen! Underbart att se honom trivas på bra på dagiset, busa och leka !!



Veckan förövrigt har erbjudit städ, tvätt, möten, läkarbesök, lite mer städning och tvätt och den verkar aldrig ta slut, snarare fyllas på !! Imorgon ska lilleman ut på äventyr med sin morfar.. Åka lastbil och traktor som ungen verkligen älskar. Och vad hade jag gjort utan mina älskade föräldrar som ställer upp som barnvakt och hittar på saker med sitt älskade barnbarn.. Ni är guld värda Mamma & Pappa !!

Har precis suttit i telefon med Bea i säkert en timma, om inte mer?! Så blir det när man inte sett varann och hunnit prata på en evighet! Gott att få prata lite och jag hoppas ni får en underbar helg i Helsingborg och på Vallåkra :)

Och självklart så hälsar Bea till folket också ;)

Min älskade ängel !!




Och imorgon kommer Sandra hem weiii .. Får se om vi hinner ses något, beror på när fröken anländer till hemtrakterna?! Tomt utan båda flickorna hemma kan jag lova !!

Oh, det är sjukt, jag mår förbannat bra, nästan skrämmande haha.. Länge sedan jag kände mig så "bekväm" i livet och saker och ting flyter på som det ska! Underbar känsla och jag älskar de !!

Den 10 September blir det äntligen en tripp upp till Degerfors, bosätter mig hemma hos Elin under helgen..
Ska bli så sjukt härligt att träffa henne och barnen, ska klämma in Carro & Tommy, Hanna & familjen också tänkte jag. På lördagen blir det dop för Hugos lilla kusin Walter.. Ska bli mysigt att få träffa honom också, har ju inte blivit av än! -skäms på mig- !!

Nu får de bli en dusch och krypa ner i soffan och bara njuta tills Älsklingen kommer hem !!





Kommentarer
Postat av: kim

Oj vad lange sedan det var nu! valkommen tillbaka till Vanersborg! Underbart sot son du har. Han ser verkligen ut som en hugo :)Kram kim fransson

2010-12-02 @ 14:34:25
URL: http://missfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback